skip to Main Content

Fra forlag til fusjon

Nils Jacob Førli (51) er den nye daglige lederen for Mail4You og Artisti Campaign, etter fusjonen mellom selskapene. Han har markedsføringsbakgrunn, og over tyve års erfaring fra forlagsbransjen, blant annet som markedsdirektør i Egmont og Bonnier. - Jeg har hatt…

Les mer

Produksjonssjef med god flyt

Bjørn Backe (52), har jobbet med emballasje og utsendelse av alt fra IKEA-kataloger til mindre publikasjoner og trykksaker i tredve år. Det startet litt tilfeldig da han ønsket å gå direkte ut i jobb etter endt militærtjeneste.

Les mer

En bransje med store endringer

De siste årene har mye endret seg, ikke minst i bedrifter og reklamebyråer som jobber med direkte markedsføring. En av dem som vet hvordan det var tidligere, og hvordan ting fungerer nå, er Oscar Fleischer, som de siste tjue årene…

Les mer

Mail4You + Artisti Campaign = SANT!

  Mail4You har slått seg sammen med vår gamle samarbeidspartner Artisti Campaign AS. Med vår store og moderne maskinpark, en mer rendyrket profil og et større system i ryggen, er vi enda bedre rustet til å dekke kundenes behov i…

Les mer

Sover bedre om natten med digitalprint hos Mail4You

Når man har en medlemsmasse på over 300 000 mennesker er det viktig at fakturering går som smurt. Da er det godt å ha en samarbeidspartner som sørger for at print og utsendelse av fakturaer går knirkefritt. Den norske turistforeningen (DNT)…

Les mer

Personifiserte brosjyrer

  Med personifiserte brosjyrer kan du gi dine lesere mer av det de faktisk ønsker. Ved å presentere relevante budskap til rett person til riktig tid vil du kunne oppleve økt interesse og engasjement for ditt medlemsblad eller magasin. Hva?…

Les mer
Back To Top